رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه:

تبیین دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا در ایام ماه محرم توسط رسانه ها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه گفت: وظایف همه ارگان های ذیربط و همچنین اصحاب قلم و رسانه این است که در درجه اول نقش و اهمیت سوگواری حضرت سید الشهداء (ع) را در همه نقاط زنده و برجسته نگه دارند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جلسه ستاد کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات با حضور اعضاء با هدف بررسی شرایط و کیفیت برگزاری مراسم ماه محرم تحت پروتکل‌های بهداشتی و وظایف ادارت در این ماه و همچنین راهکار‌های تجمیع برنامه‌های در دست اقدام برای هر دستگاه، در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

این جلسه پیرو مصوبه سی امین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص ضوابط برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) شیوه نامه رسانه ای به ریاست سید حسن حسینی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، نماینده فرمانداری و نمایندگان ادارات در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

سید حسن حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه، در خصوص این جلسه گفت: وظایف همه ارگان های ذیربط و همچنین اصحاب قلم و رسانه این است که در درجه اول نقش و اهمیت سوگواری حضرت سید الشهداء (ع) را در همه نقاط زنده و برجسته نگه دارند؛ همچنین دستور العمل ستاد مبارزه با کرونا نیز باید توسط رسانه ها تبیین گردد که از این طریق عزاداران و صاحبان هیات مذهبی مطابق با این دستور العمل مراسم را برگزار نمایند.

حسینی ضمن تاکید بر حفظ سلامت شهروندان، بیان کرد: سلامتی مردم جزو خط قرمز‌های ما محسوب می‌شود لذا ضوابط و برنامه‌ها به نحوی اجرا خواهد شد که بتوانیم پروتکل‌های سلامت و بهداشت را دقیق رعایت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: جلسه ستاد کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات مصوباتی از جمله پوشش خبری روستاها در ایام ماه محرم و صفر، اطلاع رسانی در فضای مجازی و سخنرانی در فضای باز، تخصیص نذورات جهت خرید اقلام بهداشتی و مورد نیاز برای شهرستان بخصوص دستگاه سی تی اسکن و غیره بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا