تجلیل از بانوان شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر از بانوان کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت میلاد با سعادت و سراسر نور، بانوی دو عالم، الگوی کامل زن مسلمان، مادر عشق و آفتاب هستی بخش عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر از بانوان کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه تجلیل کرد.

نیکدل ضمن تبریک به مناسبت خجسته سالروز ولادت حضرت صدیقه ی کبری، فاطمه زهرا (س) که روز مبارک زن بدان مزین شده اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه کامل اخلاق و پاکیزگی است و بانوان مسلمان بایستی با بهره برداری از الگوهای ناب اسلامی و فضائل اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مسیر زندگی، زندگی سالم و تأثیرگذاری در خانواده و جامعه داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه با اشاره به سخنان امام راحل بر نقش و جایگاه زنان در نظام انقلاب جمهوری اسلامی تصریح کرد: بر اساس فرموده حضرت امام (ره) زنان نه تنها نقش کمتری از مردان در پیروزی انقلاب نداشتند بلکه جلوتر از مردان بودند و تدام انقلاب هم نیازمند به حضور مؤثر زنان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا