مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خبر داد:

تجهیز راهدارخانه ها در اولویت راهداری استان تهران

مهندس حیدر نوروزی، مدیر کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان تهران باتفاق معاونین، با بازدید از راهها و راهدارخانه های حوزه استحفاظی استان تهران ، اولویت کاری خود را هماهنگی ، برنامه ریزی، و تجهیز امکانات به منظور ارزیابی کمیت ها، پیش از فرا رسیدن بارش نزولات آسمانی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهندس حیدر نوروزی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در حین بازدید از راهدارخانه ها کفت: برگزاری جلسات هماهنگی ، تهیه و تدوین برنامه مقابله و تعیین استراتژی کلی نوع ماشین آلات و تجهیزات ، آموزش های تخصصی و توجیهی به نیروهای انسانی پیش بینی شده ، برآورد میزان مصرف مواد مورد نیازدر عملیات زمستانی (نمک و شن) و اقدام جهت تهیه آن از دیگر اقدامات این اداره کل است.

مهندس نوروزی در ادامه مکان یابی مناسب برای دپوی مواد، نگهداری تجهیزات و ماشین آلات ، لکه گیری، مرمت، را از دیگر موارد حائز اهمیت قبل از بارش برف عنوان کرد.

وی اضافه کرد: اکیپ های راهداری طبق برنامه زمان بندی در راستای تسهیل در تردد کاربران جاده ای گشت زنی خواهند کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان ابراز امیدواری کردو گفت: انتظار می رود با اقدامات صورت گرفته از سوی متولیان راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران شاهد رضایت حداکثری شهروندان و به دنبال آن زمستانی سرشار از خاطره و به دور از حوادث باشیم .

همچنین مسئولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ازمحورها و راهدارخانه های حوزه استحفاظی شهرستانهای پردیس، دماوند، فیروزکوه و هراز بازدید میدانی بعمل آوردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا