تحقق ۳۵ درصدی مطالبات روستائیان فیروزکوه طی ۶ ماهه گذشته

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: از نیمه دوم سال گذشته تا کنون بیش از ۳۵ درصد از مصوبات سفرهای روستایی مسئولان این شهرستان محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از روستاهای شهرستان فیروزکوه، تصریح کرد: هدف از بازدید و سرکشی از روستاهای فیروزکوه نشستن پای درد و دل مردم و برنامه ریزی برای تحقق مطالبات آنها است.

رسولی نژاد افزود: از نیمه دوم سال گذشته تا کنون بیش از ۳۵ درصد از مصوبات سفرهای روستایی مسئولان این شهرستان محقق شده و باقی مانده هم در حال پیگیری است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در بازدید که از شهر ارجمند و روستاهای لزور، شادمهن، اهنز و وشتان از بخش مرکزی این شهرستان داشتیم مسائل و مشکلات روستائیان را پیگیری کردیم؛ الحاق شهرک الغدیر و شهرک ولیعصر ارجمند، تعریض محور اصلی ارجمند، تسریع در اجرای طرح هادی، آسفالت معابر و پوشش انهار از مهمترین مطالبات مردم روستاها بود.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس تاکید کرد: بازدید های دوره ای از روستاهای بخش مرکزی و ارجمند فیروزکوه به صورت مستمر با حضور فرماندار و مسئولین ادارات انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا