نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس:

تخصیص آب سد نمرود ظالمانه است/ سله بن را با لواسان مقایسه نکنید

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس گفت: در تخصیص آب باید بازنگری شود والا یک قطره آب را اجازه نخواهیم داد برود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس در خصوص مسائل و مشکلات روستای سله بن گفت: تکلیف جانمایی روستای سله بن باید سریع انجام شود، خدمات رسانی نیز باید به سرعت انجام شود؛ باید لحاظ شود مردم در چه سالی پول گرفتند و امروز آن پول چه ارزشی دارد؟ این که می گویند مردم پول گرفتند نمک روی زخم مردم پاشیدن است.

نماینده مردم فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در خصوص تفکیک آب ظلم بزرگی شده است؛ بخش مرکزی فیروزکوه از کمبود آب آشامیدنی رنج می برد و تنها ۴ درصد آب به فیروزکوه اختصاص داده شده است؛ وضعیت محرومیت در روستاهای ما را ببینید و بعد سله بن را با لواسان مقایسه کنید و بگویید لواسان جدید است؛ در لواسان ثروتمندان ثروتمندتر شدند و خواهش می کنم سله بن را با لواسان مقایسه نکنید.

رسولی نژاد با تاکید بر این که در تخصیص آب باید بازنگری شود والا یک قطره آب را اجازه نخواهیم داد برود، تصریح کرد: در بخش مرکزی مشکل آب آشامیدنی داریم و باید از آب سد تخصیص یابد؛ اگر این تخصیص ظالمانه انجام شود هزاران هکتار از زمین‌های کشاورزی و باغات ما نابود می شود، این جمعیت کنونی روستا قبل از این که لواسانی شوند در به در می شوند.

وی هم چنین در خصوص تخصیص زمین ها در بحث انتقال روستای سله بن اذعان داشت: واگذاری زمین با حداقل قیمت باید انجام شود؛ زمین به غیربومی نمی دهیم، زمین باید به بومی ها داده شود؛ باید توانائی روستاییان در نظر گرفته شوند؛ روستاییان فیروزکوه بین شهرستان‌های استان تهران محروم ترین هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا