تخفیفات عوارض شهرداری فیروزکوه به مناسبت هفته دولت

شهردار فیروزکوه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، کلیه مودیان و شهروندان فیروزکوه می توانند جهت دریافت تخفیف ویژه عوارض های محلی از یکم تا دهم شهریور ماه ۱۳۹۹ به واحد درآمد شهرداری مراجعه نمایند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جعفر پرج، شهردار فیروزکوه، از تخفیفات جدید عوارض شهرداری فیروزکوه به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، کلیه مودیان و شهروندان فیروزکوه می توانند جهت دریافت تخفیف ویژه عوارض های محلی از یکم تا دهم شهریور ماه ۱۳۹۹ به واحد درآمد شهرداری مراجعه نمایند.

شهردار فیروزکوه هم چنین افزود: افرادی که در سنوات گذشته بابت بدهی و عوارض به شهرداری چک ارائه نموده و تاکنون موفق به تأمین و پرداخت مبلغ چک نشده اند هم می توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

پرج با ابراز امیدواری از مشارکت مردم در این زمینه اذعان داشت: امیدواریم شهروندان خوب فیروزکوهی با مشارکت خود در توسعه شهر سهیم باشند چرا که انجام و اجرای فعالیت‌های عمرانی شهرداری همچون جدول‌گذاری، آسفالت، تجهیز و توسعه فضای سبز و پارک‌ها، تکمیل پروژه ها، بازگشایی معبر ۱۸ متری و … با مشارکت همه‌جانبه شهروندان در پرداخت به موقع عوارض، میسر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا