رئیس اداره صمت فیروزکوه:

تداوم نظارت بر بازار شب عید تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فیروزکوه گفت: طرح نظارت بر بازار شب عید از ۱۵ اسفند در فیروزکوه آغاز شده و تا نیمه فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید امین حسینی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه در خصوص نظارت بر بازار شب عید، اظهار کرد: طرح نظارت و بازرسی بر بازار شب عید از ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ در شهرستان فیروزکوه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: گشت مشترک نظارت بر بازار شب عید در دو نوبت صبح و عصر با حضور ادارات بهداشت و درمان، دامپزشکی، تعزیرات، اصناف، فرمانداری، اماکن و قرارگاه شهید امانی در شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه بیان داشت: واحدهای خدماتی همچون نانوایی، موسسات اتومبیل کرایه، مکانیکی‌ها، باتری‌سازی‌ها، تعویض روغنی‌ها و … در ایام تعطیلی سال به صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ فعال خواهند بود.

حسینی همچنین با اشاره به فروش فوق‌العاده برخی کالاها در شهرستان فیروزکوه، تاکید داشت: ۵ واحد خواروبار فروشی در سطح شهرستان فیروزکوه کالاهای اساسی را زیر قیمت بازار عرضه خواهند کرد، ۵ واحد عرضه پوشاک و دو واحد فروش کیف و کفش نیز در سطح شهرستان فروش فوق‌العاده در آستانه سال نو خواهند داشت.

وی اشاره داشت: این واحدها در سطح شهرستان فیروزکوه تا آخر وقت امروز جمع‌بندی خواهند شد و در شهرستان مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا