ترافیک نیمه سنگین و روان در محور هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه پرحجم و روان است و به مرور بر بار ترافیکی این محورها افزوده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از فارس، سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و روان در جریان است و خودروها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: مسافران با رعایت مدیریت زمان سفر، زمانبندی مسافرت خود را به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند.

کهریزی بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان در جریان است و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر بار ترافیکی این محورها افزوده می‌شود، ابراز کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و مسافران بدون گره ترافیکی در حال تردد از این محورها هستند.

وی با اشاره به حضور ۱۰۰ درصدی عوامل پلیس راه در محورهای شرق استان، تاکید کرد: عبور وسایل نقلیه از محورهای کوهستانی بدون زنجیر چرخ ممنوع بوده و به همراه داشتن تجهیزات زمستانه از اولویت‌های سفری ایمن است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، خاطرنشان کرد: مسافرانی که قصد عبور از محورهای هراز و فیروزکوه را دارند، می‌بایست با به همراه داشتن پوشاک گرم، مواد غذایی کافی و باک پر از بنزین، همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم های فنی و گرمایشی خودرو وارد این محورها شوند تا با مشکل خاصی مواجه نشوند.

وی بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا