ترافیک پرحجم و روان در محورهای هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی شرق پایتخت پرحجم و روان گزارش شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از فارس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و روان گزارش شده و تردد در مسیر جنوب به شمال این محور روان و عادی است.

وی با بیان اینکه یک طرفه شدن محور هراز امروز اعمال نمی‌شود، گفت: با توجه به بار پرحجم و روان در محور هراز یکطرفه شدن این محور در روزهای آینده و در صورت افزایش بار ترافیکی اعمال خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه در دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه روان گزارش شده و در برخی نقاط مانند ورودی شهرهای گیلاوند، فیروزکوه و غیره با بار ترافیکی بیشتری روبرو هستیم که با حضور عوامل پلیس ترافیکی ترددی پرحجم و روان برقرار شده است‌.

کهریزی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان گزارش شده و با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب بر بار ترافیکی این محورها افزوده می شود.

وی تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی، رعایت مدیریت زمان سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا