تردد همچنان سنگین محور فیروزکوه در روزهای کرونایی

با شروع موج سوم کرونا و افزایش آمار بستری‌ها و فوتی‌ها و پس از اعلام محدودیت‌های کرونایی با اینکه تصور می‌شد شرایط کمی متفاوت شود تردد همچنان در محور فیروزکوه سنگین است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از فارس، در هفته‌های اخیر مسافرت‌ها، تجمع‌ها، برنامه‌ها و مواردی از این دست شدت یافت و توجه به پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی اهمیت کمتری یافت و کرونا به اوج خود رسید.

در هفته اخیر با توجه به این وضعیت و استمرار آن همچنین شیب تند این بیماری کووید۱۹ شاهد وضع محدودیت‌های جدید در ایام کرونا هستیم.

این محدودیت‌ها از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ مهرماه و مصادف با اربعین حسینی و تعطیل رسمی شده است و با توجه به این مطلب و وضع محدودیت‌ها انتظار می‌رفت که از حجم مسافرت‌ها کاسته شده و ما شاهد کاهش حجم ترافیک در محور فیروزکوه به شمال کشور باشیم.

اما وقتی سراغ مصاحبه با رئیس پلیس راهنمایی رانندگی فیروزکوه رفتیم و وضعیت جاده را مشاهده کردیم متوجه متفاوت رقم خوردن شرایط تأسف بار ادامه و شدت سفرها شدیم.

سرگرد رضا جهانی رئیس پلیس راهنمایی رانندگی فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هرچه به آخر هفته نزدیک می‌شویم حجم تردد این روزها در محور فیروزکوه به نسبت آخر هفته‌های گذشته کم نشده و به دلیل تعطیلات پیش رو نیز افزایش داشته است.

وی در ادامه گفت: ترافیک سنگین در این محور نداریم اما حجم تردد افزایش داشته است.

اکنون با توجه به شرایط موجود و مسافرانی که در حال انتقال و جابه‌جایی احتمالی ویروس کرونا به شهرهای شمالی کشور هستند، تأثیرگزاری این محدودیت‌ها باید ارزیابی شود و تصمیمات جدیدی اتخاذ شود چرا که فقط تعطیل کردن چند کسب و کار خرد در استان تهران قطعاً کمک شایانی به مدیریت وضعیت کنونی کشور نکرده و کشور نیازمند تصمیمات جدی‌تری برای مدیریت ویروس کرونا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا