تست انتخاب بازیگر برای فیلم تغییر اقلیم خرس قطبی در شهرستان فیروزکوه

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه از تست انتخاب بازیگر برای فیلم “تغییر اقلیم خرس قطبی” در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حسن حسینی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در خصوص فیلم تغییر اقلیم خرس قطبی تصریح کرد: فیلم تغییر اقلیم خرس قطبی به نویسندگی و کارگردانی میلاد مطهری و تهیه کنندگی علی علائی در مرحله پیش تولید خود اقدام به انتخاب بازیگران از بین علاقمندان هنرمندان و اهالی تئاتر فیروزکوه نموده است.

وی در ادامه افزود: بالغ بر ۸۰ نفر جهت تست بازیگری ثبت نام نمودند که با حضور گرم و پرشور این علاقمندان و هنرمندان شهرستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با زمانبندی مناسب، تست بازیگری آنها در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: در این پروژه امیر حسین دریابی دستیار کارگردان و نگین قشنگ منشی صحنه نیز حضور داشتند؛ همچنین رامبد رفیعی از پیشکوستان تئاتر فیروزکوه و مدیر آکادمی هنرهای نمایشی رامبد در انتخاب بازیگران با گروه فیلمسازی بوژست همراه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا