یزدان پناه:

تسلط روی مناطق شهری، اشراف مدیریتی، آشنایی با لایه ها و فرهنگ شهر از مزیت های بومی بودن مدیران است

کاندیدای شورای ششم گفت: تسلط روی مناطق شهری، اشراف مدیریتی، آشنایی با لایه ها و فرهنگ شهر و غیره از مزیت های بومی بودن مدیران است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مصطفی یزدان پناه، کاندیدای شورای ششم با تاکید بر انتخاب شهردار بومی، تصریح کرد: شاید بتوان در سازمان ها و ادارات دیگر از نیروی غیربومی استفاده کرد ولی در سمت شهردار اگر از نیروی بومی استفاده شود بهتر است؛ مسائل و مشکلات شهر تا توسط شهردار غیربومی احصاء شود و آشنایی با مناطق شهری صورت گیرد، هر چند معاون مسلطی داشته باشد ولی باز کارایی لازم را نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: تسلط روی مناطق شهری، اشراف مدیریتی، آشنایی با لایه ها و فرهنگ شهر و غیره از مزیت های بومی بودن مدیران است؛ نیروی غیربومی تا توجیح شود و با مناطق شهری آشنا شود و مسائل را پایش کند، یک سال زمان می برد و این در طول دوره چهار ساله زمان زیادی است؛ در شرایطی که الان حضور داریم باید از حداکثر زمان برای تحول شهر بهره برد که زمان زود می گذرد.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: در کنار تخصصی که شهردار باید داشته باشد، جسارت کار کردن و در میدان بودن اهمیت دارد؛ شهردار باید از قدرت نفوذ خود استفاده کند و پای کار باشد؛ کار شهرداری کار میدانی است و مدیر پشت میز نشین و دورکار جوابگو نخواهد بود؛ قطعاً اگر نیروی بومی کارآمد، متخصص و متعهد نبود می توان از نیروی غیربومی استفاده کرد؛ این طور نیست فردی چون بومی است پس می توان گفت گزینه کامل و جامعی است.

وی با تاکید بر حلقه ارتباطی مردم با شورا و شهرداری، بیان داشت: امیدواریم اعضای شورای شهر کارشناسی شده در این زمینه قدم برداشته و شهرداری که منجر به تغییر و تحول در شهر شود انتخاب شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا