سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه عنوان کرد:

تشدید نظارت های بهداشتی؛ با هدف ارتقای سطح سلامت روزه داران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه گفت: بازدیدها و نظارت های بهداشتی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت روزه داران، ایمنی آب و مواد غذایی در سطح عرضه به منظور کاهش و کنترل بیماری های مرتبط با آب و مواد غذایی انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی رجب ترقی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در خصوص نظارت های بهداشتی در سطح شهرستان، گفت: در راستای اجرای گام دوم مقابله با کرونا، فاصله گذاری اجتماعی و اهمیت کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کووید- ۱۹، کارشناسان بهداشت محیط با تشدید نظارت های بهداشتی در ساعات غیر اداری از اماکن بین راهی امین آباد بازدید دارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در ادامه افزود: در این بازرسی ها ضمن آموزش روش های پیشگیری از بیماری کرونا، شستشوی صحیح دست ها و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در خصوص نحوه صحیح گندزدایی سطوح و استفاده از مواد گندزدا مورد تایید وزارت بهداشت به همراه توزیع پوستر آموزش های لازم داده می شود.

دکتر رجب ترقی همچنین با تاکید بر تشدید نظارت ها در ماه مبارک رمضان، اذعان داشت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و هم چنین بحث شیوع ویروس کرونا کارشناسان بهداشت محیط با تشدید نظارت های بهداشتی در ساعات منتهی به افطار و پس از آن، تا ساعات پایانی شب، با اولویت نظارت بر مراکز و اماکن حساس مانند مراکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه، آش و حلیم فروشی ها، قنادی ها و … اقدام به بازدید از این مراکز می کنند.

وی هدف از این بازدیدها را ارتقای سطح سلامت جامعه عنوان کرد و بیان داشت: این بازدیدها و نظارت های بهداشتی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت روزه داران، ایمنی آب و مواد غذایی در سطح عرضه به منظور کاهش و کنترل بیماری های مرتبط با آب و مواد غذایی انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا