نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس خبر داد؛

تصویب کمک فوری ۲۰ میلیارد ریالی به شبکه بهداشت دماوند و فیروزکوه

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس از تصویب کمک فوری ۲۰ میلیارد ریالی به شبکه بهداشت شهرستان های دماوند و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید احمد رسولی‌نژاد در خصوص دیدار با تقوی‌نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: در این دیدار مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه حضور داشتند.

رسولی نژاد گفت: در این نشست نسبت به تکمیل تجهیزات، کادر درمان و افزایش نیروی انسانی، مساعدت به شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان‌های سوم شعبان دماوند و امام خمینی (ره) فیروزکوه و سایر مراکز درمانی موضوعاتی مطرح شد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس افزود: همچنین نسبت به تقویت پایگاه‌های اورژانس شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، راه‌اندازی پایگاه اورژانس جابان و بخش ارجمند و احداث، تجهیز و تخصیص اعتبار جهت تعمیر، مرمت و نگهداری مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت نیز موضوعاتی مطرح شد.

وی در ادامه عنوان داشت: از جمله مصوبات این نشست کمک فوری به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند و مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه بود.

رسولی نژاد با اشاره به نشستی که پیش از این با وزیر بهداشت انجام شده بود نیز اظهار داشت: برای افزایش تخت‌های بیمارستانی، تأمین تجهیزات جدید و امکانات درمانی، تقویت پایگاه‌های اورژانس و ارتقای مراکز جامع سلامت دستور اقدام گرفته شده بود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: ما چهار سال پر کاری در پیش داریم و برای خدمت به مردم همه مسئولان باید سر از پا نشناسند و باید فضای جامعه را به ابتدای انقلاب برگردانیم، یعنی برای خدمت به مردم رقابت ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا