حجت الاسلام علی براری عنوان کرد:

تعهد ۲۰ هیئت برای رعایت پروتکل های بهداشتی در صورت برگزاری مراسم عزاداری

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: قبل از ماه محرم با اعلام پروتکل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت و جلسات متعددی که برگزار شد، از ۲۰ هیئت در شهرستان تعهد گرفته شد که در صورت برگزاری مراسم عزاداری پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام علی براری فندی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه در خصوص برگزاری مراسم های عزاداری ماه محرم گفت: قبل از ماه محرم با اعلام پروتکل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت و جلسات متعددی که برگزار شد، از ۲۰ هیئت در شهرستان تعهد گرفته شد که در صورت برگزاری مراسم عزاداری پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه در ادامه افزود: با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم در حسینیه ها و مساجد، برگزاری مراسم در فضای باز در شهرستان با توجه به سردی هوا دچار مشکل شده است؛ برخی از هیئات حیاطی برای برگزاری مراسم ندارند و این امکان وجود ندارد که از محله ای به محله دیگری بروند.

حجت الاسلام براری در خصوص فعالیت موکب ها تاکید داشت: دو روزی است که فعالیت دو ایستگاه صلواتی در شهرستان آغاز شده که توانسته اند برای پخش مداحی از موکب مجوز دریافت کنند.

وی در پایان اذعان داشت: در صورتی که هیئت ها برای برگزاری مراسم، پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند قطعاً از ظرفیت نیروی انتظامی کمک خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا