تعیین تکلیف سهمیه سوخت آژانس ها بعد از گذشت ۷ ماه از سهمیه بندی بنزین

رئیس صنف تاکسیرانی شهرستان فیروزکوه گفت: برای هر خودروی تک سوز به میزان ۲۱۰ هزار تومان واریز شده است که رانندگان آژانس ها می توانند با مراجعه به جایگاه سوخت این مبلغ را دریافت نمایند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد کمالی، رئیس صنف تاکسیرانی شهرستان فیروزکوه در خصوص واریز سهمیه سوخت تاکسی های تلفنی، گفت: برای هر خودروی تک سوز به میزان ۲۱۰ هزار تومان واریز شده است که رانندگان آژانس ها می توانند با مراجعه به جایگاه سوخت این مبلغ را دریافت نمایند.

کمالی با اشاره به این که از آبان ماه تاکنون سهمیه ای به تاکسی های تلفنی اختصاص داده نشده بود، اذعان داشت: سهمیه ای از سوی دولت برای ماه های گذشته به تاکسی های تلفنی اختصاص پیدا نکرد.

وی در ادامه تاکید کرد: به دلیل این که ماه اول واریز سهمیه بنزین برای آژانس ها بود به تعداد روزهایی که در تهران سهمیه اختصاص یافته، واریز شد ولی از ماه بعدی این سهمیه به طور کامل و به میزان ۲۱۰ هزار تومان برای خودروهای فعال واریز خواهد شد.

رئیس صنف تاکسیرانی شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: پرداخت سهمیه بنزین آژانس ها به صورت اعتباری و با کد ملی راننده در جایگاه سوخت انجام می گیرد؛ این واریزی در همه بانک ها به جر بانک های ملی، رفاه و کشاورزی است.

محمد کمالی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به بازرسی هایی که در اتحادیه انجام می شود این سهمیه مختص واحدهای صنفی است که به مردم خدمات ارائه می دهند؛ در صورت عدم فعالیت و عدم سرویس دهی کارت سوخت و سهمیه خودرو باطل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا