حجت الاسلام سهرابی:

تغییر و تحول در ساختار فرهنگی کشور منوط به تغییر و تحول در ساختار روابط انسانی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهرستان فیروزکوه برای سازمان بسیار مهم بوده و همواره پیگیر انتخاب مدیر شایسته برای این شهرستان بودیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر سهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در آیین معارفه مدیر جدید اداره تبلیغات شهرستان بر بازنگری و ساماندهی ساختار فرهنگی کشور تاکید و تصریح کرد: متاسفانه امور فرهنگی کشور متولی مشخصی ندارد و تقسیم بندی بهینه ای در وظایف، بودجه و نیروی انسانی در نهاد های متولی فرهنگ در کشور دیده نمی شود و باید برای رفع این معضل، ساختار فرهنگی کشور بازنگری و ساماندهی شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور دست یابی به اهداف و مقاصد فرهنگی که از مطالبات به حق مقام معظم رهبری از دولت جدید می باشد باید با عنایت به این موضوع انتظارات و مقاصد فرهنگی به درستی تحقق یابد.

مدیر کل تبلیغات استان اساس تغییر و تحول در ساختار فرهنگی کشور را منوط به تغییر و تحول در ساختار روابط انسانی برشمرد و اظهار کرد: علی رغم بهره مندی از بهترین طراحی در ساختار فرهنگی کشور، اگر افرادی که در نظام مدیریت فرهنگی کشور فعالیت می کنند با هم اتحاد، همدلی و پیوستگی نداشته باشند این ساختار هرگز به سر منزل مقصود نخواهد رسید.

حجت الاسلام سهرابی در ادامه با اشاره به طولانی شدن روند انتخاب مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه یادآور شد: شهرستان فیروزکوه برای سازمان بسیار مهم بوده و همواره پیگیر انتخاب مدیر شایسته برای این شهرستان بودیم.

وی افزود: در این راستا با توجه به مطالبه مسئولین فرهنگی شهرستان مبنی بر تسریع در فرایند انتخاب مدیر جدید وپس از بررسی وارزیابی گزینه های متعدد در نهایت حجت الاسلام رضوانی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی و منصوب گردید؛ انشالله با تلاش مدیریت جدید و دیگر مسئولین فرهنگی فیروزکوه و با شناسایی امکانات و ظرفیت های این حوزه در شهرستان بیش از پیش شاهد توسعه فعالیت های فرهنگی در این منطقه باشیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام رضوانی، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه بیان کرد: در این راستا براساس برنامه ای که در سازمان تبلیغات استان در نظر گرفتیم، متعهد شدیم ابتدا با تغییر رویکردمان و با بهره گیری از مجموعه های مردمی، در جهت ساماندهی و توسعه امور فرهنگی در کشور گام برداریم تا در ساختارهای فرهنگی کشور نظم نوینی مستقر گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اذعان به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به لحاظ تقسیم وظایف هیچ مسئولیتی نسبت به امور مساجد ندارد خاطر نشان کرد: این سازمان با رویکرد همدلی و پیوستگی متعهد می شود تا در راستای کمک به توسعه امور فرهنگی شهرستان فیروزکوه وظایف امور مساجد را در این شهرستان بر عهده گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا