تقدیر از نفرات برتر کنکور سراسری فرزندان شاهد و ایثارگر در فیروزکوه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه به تعدادی از فرزندان جانبازان که در کنکور موفق بوده اند به صورت تلفنی تبریک و تقدیر نمودند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه به تعدادی از فرزندان جانبازان که در کنکور موفق بوده اند به صورت تلفنی تبریک و تقدیر نمودند.

نیکدل در این خصوص تصریح کرد: همان گونه که پدران این عزیزان بدون هیچ چشم‌داشتی در راه دفاع از کشور جان خود را تقدیم انقلاب کردند و یا به درجه جانبازی و آزادگی نائل آمدند، فرزندان آنها هم با تلاش خود این موفقیت بزرگ را کسب کرده‌اند و این نشان از جایگاه رفیع خانواده‌های شاهد ایثارگر در جامعه دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه در ادامه خاطرنشان کرد: هدف این فرزندان باید یادگیری علم در جهت ادامه راه پدرانشان و خدمت به جامعه باشد.

وی در پایان تاکید کرد: آینده جامعه متعلق به این عزیزان است و جامعه منتظر است تا مدیریت عالی این فرزندان را شاهد و ناظر باشد؛ البته در راه کسب این موفقیت هیچ‌گاه تزکیه را نباید فراموش کنند، همان‌طور که تاکنون آن را فراموش نکرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا