فرماندار شهرستان فیروزکوه عنوان کرد:

تقویت روحیه ایثار و همدلی؛ یکی از فرصت های ایجاد شده در بحران کرونا

فرماندار فیروزکوه گفت: ویروس کرونا در عین حال که جامعه بشری را با بحران مواجه کرده است، اما فرصتی را در جهت تقویت روحیه ایثار، همدلی و ازخودگذشتگی به وجود آورد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در نشست اقتصادی شهرستان فیروزکوه گفت: راه ‌اندازی پویش ‌ها و اقدامات مردمی در کنار تلاش مسئولین برای کمک به خانواده‌ های نیازمند یکی از فرصت ها در بحران کرونا می باشد که اثرات بسیار مثبتی داشته است.

وی با بیان اینکه در همین راستا جلسات اقتصادی و حمایتی در شهرستان فیروزکوه بصورت مستمر از اسفند ماه سال گذشته تشکیل و برگزار شده است، اذعان داشت: در این جلسات علاوه بر حل مشکل و کمک به واحدها و کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا، گروه‌ هایی که تحت پوشش تصمیمات ملی قرار نمی‌ گیرند با کمک دستگاه‌ های حمایتی و اجرایی مشخص و شناسایی می شوند تا برای کمک به آنها چاره اندیشی شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی، خاطر نشان کرد: برای کمک به این قشر نیاز است تا از ظرفیت‌ های خیرین استفاده کرد چرا که دولت منابع محدودی در اختیار دارد و لازم است که توان مردمی و ظرفیت تشکل‌ های خیریه نیز به صحنه آورده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا