فرماندار فیروزکوه:

تلاش ما تقویت کارآمدی خدمات ارائه شده به مردم است/محدودیت در دیدگاه سیاسی نشان‌دهنده ضعف است/در انتخابات ۱۴۰۰ از ظرفیت همه ی گروه های سیاسی استفاده خواهد شد

مهری عنوان کرد: امروز در سیاست های جمهوری اسلامی نقش احزاب که برگرفته از خود مردم است بسیار پررنگ تر از حکومت های گذشته است.در انتخابات سال ۱۴۰۰ بدنبال استفاده از ظرفیت همه گروه های سیاسی و احزاب هستیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری عصر روز سه شنبه در نشست با حزب اتحاد ملی شهرستان فیروزکوه گفت:انقلاب اسلامی ایران با وفاق و همدلی بین مردم به پیروزی رسید و تفاوت این انقلاب با سایر انقلاب های جهان این است که امور سیاسی کشور با مشارکت مردم اداره می شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: امروز در سیاست های جمهوری اسلامی نقش احزاب که برگرفته از خود مردم است بسیار پررنگ تر از حکومت های گذشته است.

وی تصریح کرد: بی تردید وجود احزاب باعث تنوع و رقابت در صحنه های سیاسی می شود و این فرمانداری نیز با تبعیت از سیاست کلی نظام و دولت تدبیر و امید، بعنوان یک خانه سیاسی دولتی در شهرستان فیروزکوه در کنار احزاب بوده و بدنبال بهره بردن از ظرفیت های و نظرات احزاب مختلف است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت در دیدگاه سیاسی نشان دهنده ضعف است، ادامه داد: در فضای سیاسی امروز باید بر اساس آرمان های انقلاب اسلامی گام برداشت و با پرهیز از تضاد و تخریب بدنبال مشارکت و تفاهم بود که نقش احزاب در این‌امر حائز اهمیت است.

فرماندار خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد جاذبه های انقلاب بیشتر شود، لذا می بایست از شتابزدگی و تند روی پرهیز کنیم و داده ها را از روی اختلاف و تضاد فکری به جامعه ارائه نکنیم.

مهری گفت: باید در اصلاح امور طاقت و تاب آوری سیاسی را افزایش داد و از تبدیل فضای سیاسی به فضای امنیتی جلوگیری کرد تا ضربه ای به پیکره انقلاب وارد نشود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه افزود: تلاش ما در بخش دولتی تقویت کارآمدی خدمات ارائه شده به مردم است و در همین راستا می بایست مسئولان و مدیران دستگاه ها بر اساس خواسته ها و مطالبات مردم فارغ از هرگونه عقیده و تفکر سیاسی خدمات رسانی کنند.

فرماندار اظهار داشت: بهترین شاهدان و ناظران اعمال و اقدامات مسئولین، گروه ها سیاسی و احزاب هستند و اگر پویا و فعال در صحنه های اجرایی، سیاسی و اجتماعی نباشند قطعا تبعات منفی برای دولت به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات سال ۱۴۰۰ بدنبال استفاده از ظرفیت همه گروه های سیاسی و احزاب هستیم، چراکه حضور همه سلایق و احزاب در انتخابات زمینه ساز نشاط سیاسی و مشارکت حداکثری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا