تهیه بازنگری و اجرای طرحهای هادی از مشکلات مهم روستاهای فیروزکوه

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: تهیه بازنگری و اجرای طرحهای هادی از مشکلات مهم روستاهای فیروزکوه است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از مهر، سید احمد رسولی نژاد عصر پنجشنبه در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای فرح آباد، جلیل آباد و سرخدشت که با حضور مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه، برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عمده مشکلاتی که ما در روستاهای ۲ شهرستان دماوند و فیروزکوه داریم اول بحث تهیه، بازنگری و اجرای طرح‌های هادی است و موضوع بعدی روکش آسفالت و تعریض جاده‌ها در مناطقی که نیاز به آسفالت دارند می‌باشد.

رسولی نژاد عنوان داشت: موضوع مهم دیگر تأمین آب آشامیدنی است که در همین شهرستان فیروزکوه تعداد قابل توجهی از روستاها را داریم که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: در دماوند نیز علاوه بر شهرهای رودهن، آبسرد، کیلان و آبعلی تعداد قابل توجهی از روستاها مشکلات آب آشامیدنی دارند

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: از موارد و مشکلات دیگر تأمین آب زراعی، پل و جاده‌های زراعی، بحث استخر زراعی و احداث سیل بندها و در کنار آن مشکلاتی است که عمدتاً در روستاها در خصوص اصلاح شبکه برق با آن مواجه هستیم که این مشکلات باید یکی پس از دیگری حل شوند.

رسولی نژاد بیان داشت: یکی دیگر از معضلات موضوع سالن ورزشی است که در برخی روستا ساخته شود و موضوع افزایش و الحاق بافت نیز وجود دارد که انشاالله امیدواریم که مشکلات به زودی برطرف شوند.

بر اساس این گزارش در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستاهای فرح آباد، جلیل آباد و سرخدشت معاون امور عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی در محل روستای فرح آباد حضور یافتند و مشکلات طرح هادی، منابع آب، برق، راه، گاز، آب شرب، کشاورزی، مخابرات و اینترنت بررسی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا