تهیه و تدوین اطلس آموزشی در مدارس شهرستان فیروزکوه

سرپرست آموزش و پرورش فیروزکوه گفت: بر اساس این اطلس مشخص خواهد شد که دانش آموزان به استفاده از کدام روش شبکه آموزش تلویزیونی (ویژه دانش آموزان فاقد تبلت و گوشی)، سامانه شاد، آموزش حضوری، سی دی های آموزشی و یا محتوای کاغذی و درس نامه ها دسترسی دارند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرپرست آموزش و پرورش فیروزکوه درباره گام موثر در شناخت وضعیت آموزشی دانش آموزان شهرستان فیروزکوه گفت: نقش موثر مدیران مدارس در کنار معلمان در ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی بسیار مهم و بسزا می باشد، تحقق تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش در دست مدیران توانمند و دلسوز است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کادر آموزشی باید بدانند که تمام دانش آموزان با چه شرایطی درس می‌خوانند و از نظر تحصیلی در چه جایگاهی قرار دارند.

وی در ادامه افزود: بر اساس این اطلس مشخص خواهد شد که دانش آموزان به استفاده از کدام روش شبکه آموزش تلویزیونی (ویژه دانش آموزان فاقد تبلت و گوشی)، سامانه شاد، آموزش حضوری، سی دی های آموزشی و یا محتوای کاغذی و درس نامه ها دسترسی دارند، بدین ترتیب این اطلس ها در حال تهیه و تدوین توسط مدارس می باشد تا هیچ دانش آموزی از فرآیند آموزش جا نماند.

سیر تصریح کرد: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) معلمان باید خودشان با توانمندی خود در راستای عزتمندی و ارتقا جایگاه خود گام بردارند؛ با توجه به اهمیت اطلس یادگیری ویژه تمامی دانش آموزان متناسب با امکانات موجود، تهیه اطلس آموزشی مدارس الزامی و نصب العین قرار گرفتن آن در محل دید ارباب رجوع و بازدید کنندگان ضروری است.

سرپرست آموزش و پرورش فیروزکوه ضمن مهم و راهبردی دانستن نقش شورای مدرسه در اخذ بهترین تصمیم برای تعیین چگونگی فرآیند آموزش در شرایط کنونی گفت: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی اختیارات شورای مدرسه افزایش یافته و با بررسی کلیه جوانب، بهترین تصمیم اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا