توزیع نذورات در قالب طرح اطعام حسینی در فیروزکوه

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه گفت: هم اکنون ۸۰۰ حامی با این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین همکاری می کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عباس دهباشی ، رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با اشاره توزیع نذورات در قالب طرح اطعام حسینی در شب عاشورای حسینی، گفت: شش هزار و ۲۶۰ پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی میان خانوارهای تحت حمایت توزیع شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با اشاره به اهدای یک رأس گوسفند توسط یکی از خیران، افزود: گوشت حاصل از ذبح این گوسفند در بسته های یک کیلوگرمی میان ۲۰ خانوار مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت توزیع شد.

دهباشی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به ۵ فرزند معنوی خود کمک یک میلیون تومانی داشت؛ این اقدام علاوه بر کمک ۵۰۰ هزار تومانی ماهیانه این حامی به فرزندان معنوی اش به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی انجام شده است.

وی تصریح کرد: این حامی نیکوکار ۳ سال است که همکاری خود را با این نهاد آغاز کرده و از ۲ فرزند یتیم و ۳ فرزند مشمول طرح محسنین حمایت و ماهیانه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای آنها واریز می کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه هم اکنون ۸۰۰ حامی با این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین همکاری می کنند، تأکید کرد: کمک های حامیان و خیران تأثیر بسزایی در خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا