توزیع ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی، در دوازدهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلی در فیروزکوه

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی، میان خانواده‌های اقشار آسیب پذیر شهرستان، به همّت پایگاه‌های مقاومت بسیج ان شاءالله توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ پاسدار محمد حیدری منش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه، درباره دوازدهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مونانه در فیروزکوه، گفت: امروز در دوازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلی در شهرستان فیروزکوه، به مناسبت اعیاد شعبانیه، ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی، میان خانواده‌های اقشار آسیب پذیر شهرستان، به همّت پایگاه‌های مقاومت بسیج ان شاءالله توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: این بسته‌ها از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی بسیج و مجمع خیّرین بسیج شهرستان و حمایت‌های سپاه سیّد الشهدا (ع) ث استان تهران تامین شد، که هر بسته به ارزش ۸۰۰ هزار تومان پیش بینی میشود.

سرهنگ حیدری منش بیان داشت: در این بسته‌ها اقلامی همچون مرغ، برنج، حبوبات و ماکارونی و روغن وجود دارد، که عموماً برای مصرف روزمره خانوارها در نظر گرفته شده و مبنای توزیع این اقلام هم بانک اطلاعاتی پایش شده توسط گروه‌های جهادی بسیج در سطح روستاها و محلات است، که با محوریت مساجد در سطح محلات شهرستان فیروزکوه توزیع میشود.

فرمانده سپاه فیروزکوه در ادامه، با اشاره به اجرای طرح شِفاء، گفت: همچنین در کنار این موضوع، ما طرح شِفاء، با محوریت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را در دستور کار داریم، که توسط بسیج جامعه زنان پیگیری می شود تا واسطه ایجاد اشتغال پایدار کمکی در راستای حفظ کرامت اقشار آسیب پذیر جامعه و ایجاد و همچنین با همکاری انجمن حمایت از زندانیان بسته هایی برای برای کمک متناوب و به صورت مستمر، پیش بینی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا