سرپرست آموزش و پرورش فیروزکوه عنوان کرد:

توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی پیام شعار هفته بسیج دانش آموزی

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: سازمان بسیج دانش آموزی با همکاری نظام آموزش‌ و پرورش می تواند با ارائه برنامه های مدون، الگویی مناسب را برای نسل نوجوان ترسیم کند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، فاطمه سیر سرپرست آموزش و پرورش فیروزکوه گفت: بسیج دانش ‌آموزی به عنوان یک نهاد ارزشی و انسان ساز شناخته می شود که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی در ادامه افزود: این سازمان با همکاری نظام آموزش‌ و پرورش می تواند با ارائه برنامه های مدون، الگویی مناسب را برای نسل نوجوان ترسیم و توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن را خنثی سازی کند.

سیر درباره شعار هفته بسیج دانش آموزی بیان داشت: شعار هفته بسیج دانش آموزی “دانش آموز انقلاب، ایستادگی و مقاومت و استکبار ستیزی” بوده و هدف از این نامگذاری، توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالفعل می باشد.

سرپرست آموزش و پرورش فیروزکوه اذعان کرد: روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور و احتمال کمبود مواد بهداشتی و ضدعفونی، گروه های جهادی، همیاران بهداشت و سلامت و دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی با همت و تدابیر به سزای مسئولین واحد بسیج دانش آموزی در صحنه ها حضور فعال داشتند.

وی تصریح کرد: گروه های جهادی و بسیجیان با حضور فعال و خالصانه در صحنه، اقدام به راه اندازی تولید ماسک، تولید و توزیع مواد شوینده، ضد عفونی معابر و اماکن عمومی، آگاهی سازی عمومی مردم، کمک به رفع کمبودهای آموزشی و پرورشی مدارس، کمک های مومنانه و سایر فعالیت های خودجوش و جهادی کردند.

سیر در پایان تاکید کرد: امسال که مُقارن با چهلمین سال دفاع مقدس می باشد از سوم تا نهم آبان ماه نیز به عنوان هفته گرامیداشت دفاع مقدس در قشر دانش آموز تعیین شده است، این امر فرصتی بسیار مغتنم در جهت تبیین نقش دانش آموزان در پیروزی های هشت سال دفاع مقدس و ترویج دستاوردهای ارزشمند و سرنوشت ساز دفاع مقدس در راستای تقویت روحیه خودباوری و امید نسبت به آینده انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا