توقف عملیات برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه ای توسط امور منابع آب فیروزکوه

مدیر امور منابع آب شهرستان فیروزکوه از توقف عملیات برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه ای و توقیف یک دستگاه لودر و دو دستگاه تراکتور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، وحید مرادی نسب با اعلام این مطلب اظهار کرد: با پیگیری های اکیپ گشت و بازرسی امور منابع آب فیروزکوه در راستای صیانت از منابع آب های سطحی شهرستان، نسبت به توقف عملیات و جلوگیری از برداشت غیرقانونی مصالح رودخانه ای در منطقه هریاج که توسط یک دستگاه لودر و دو دستگاه تراکتور در حال انجام بود، اقدام شد.

مرادی نسب با تاکید بر اهمیت حراست از حرایم رودخانه ها و افزایش آبگذری بستر رودخانه ها جهت عبور ایمن سیلاب به خصوص در فصول پر بارش سال، تصریح کرد: در پی گشت زنی اکیپ گشت و بازرسی امور یک دستگاه لودر در حال برداشت غیرمجاز مصالح از مسیل هریاج و دو دستگاه تراکتور جهت برداشت غیر مجاز آب از رودخانه فرح رود در مجاورت روستای شادمهن، با اخذ دستور قضایی توقیف و به پارکینگ تحت نظارت این امور انتقال یافت.

مدیر امور منابع آب فیروزکوه با اشاره بر همکاری موثر و تنگاتنگ قوه قضایی با این امور جهت برخورد با متخلفین در بخش آب های سطحی و زیر زمینی، گفت: ضمن انجام این عملیات، تعداد ۶ فقره اخطاریه در بخش آب های سطحی و ۸ فقره در بخش آب های زیرزمینی به بهره برداران غیرقانونی ابلاغ گردید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب شهرستان فیروزکوه با توجه به وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه آبهای سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا