توقیف یک دستگاه حفاری غیر مجاز در شهرستان فیروزکوه

مدیر امور منابع آب فیروزکوه ازتوقیف یک دستگاه حفاری غیرمجاز تراکتوری، در حال حفر چاه غیرمجاز در محدوه عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ”وحید مرادی نسب” با اعلام این مطلب، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده توسط اکیپ گشت و بازرسی امور منابع آب فیروزکوه در راستای صیانت از منابع آبی این شهرستان، نسبت به توقیف یک دستگاه حفاری غیرمجاز تراکتوری و جلوگیری از حفر چاه غیرمجاز اقدام شد.

مرادی نسب با اشاره به اینکه این دستگاه حفاری غیر مجاز با اخد دستور قضایی و در حضور مامورین نیروی انتظامی توقیف و به پارکینگ تحت نظارت این امور منتقل گردید، اظهار کرد: در ماه اخیر مساحت ۸۰ هزار متر مربع از بستر و حریم رودخانه فرح رود نیز رفع تصرف گردید.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه تعداد ۱۰ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و ۷۵ فقره اخطاریه در بخش آب های سطحی و زیرزمینی صادر شده است، تصریح کرد: طی مدت یاد شده تعداد ۱۱۵ حلقه چاه مجاز نیز مورد کنترل و بازدید دوره ای قرار گرفته است.

مدیر امور منابع آب فیروزکوه در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب شهرستان فیروزکوه با توجه به وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه آبهای سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا