دهباشی:

تکیه اصلی کمیته امداد بر حضور و مشارکت مردم است

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه گفت: این نهاد انقلابی در صف مقدم حمایت از محرومان قرار دارد و از هیچ خدمتی برای نیازمندان و محرومان دریغ نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عباس دهباشی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی ۱۴۰ بسته گوشت گرم به مبلغ ۴۴۳/۷۰۰/۰۰۰ریال در بین خانواده‌ها ی تحت حمایت شهری و روستایی در رور اربعین حسینی توزیع شد؛ این اقدام خیر خواهانه توسط رسولی نژاد نماینده مردم شریف فیروزکوه و دماوند در مجلس انجام شد.

دهباشی همچنین تصریح کرد: با شروع مدرسه ۱۵۰ بسته لوازم التحریر ،۱۵۰ عدد کیف مدرسه و ۶۲ جفت کفش با کمک حامیان و خیرین، مدیر عامل شهرک صنعتی علیدره و مرکز نیکو کاری تکیه گاه آقا مرتضی علی (ع)تهران، تهیه و بین دانش آموزان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و دانشجویان توزیع گردید.

وی بیان کرد: افراد و خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده‌اند و ما با کمک افراد خیر و نیکوکار در تلاش هستیم نیاز این خانواده‌ها را برطرف کنیم.

دهباشی با عنوان اینکه مشکلات اقتصادی و تورم باعث شده که خانواده‌های مددجو نتوانند لوازم ضروری مورد نیاز خود را تهیه کنند، افزود: از افراد خیر و نیکوکار به منظور مشارکت در تأمین نیازهای ضروری خانواده‌های مددجو دعوت می‌کنیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه کمک به موضوع تغذیه خانواده‌های مددجو و حمایت از آنان در شرایط سخت اقتصادی و تورم را از اهداف این نهاد در این زمینه عنوان کرد و گفت: تکیه اصلی کمیته امداد بر حضور و مشارکت مردم است؛ این نهاد انقلابی در صف مقدم حمایت از محرومان قرار دارد و از هیچ خدمتی برای نیازمندان و محرومان دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا