در دفتر شورا برگزار شد؛

جلسه ساماندهی گلزار شهدای بهشت سجاد(ع)

به منظور همفکری جهت ساماندهی گلزار شهدای بهشت سجاد و همچنین بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه در دفتر شورا برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، به منظور همفکری جهت ساماندهی گلزار شهدای بهشت سجاد و همچنین بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه در دفتر شورا برگزار گردید.

غلامرضا نیکدل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه، در نشست ساماندهی گلزار شهدای بهشت سجاد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شادی دل خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه شرعی و قانونی همه ما است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه در ادامه تاکید کرد: امروز هر چه که داریم از امنیت تا اقتدار و عزت و پیشرفت همه را مدیون خون شهدا و رشادت و از خودگذشتگی جانبازان و آزادگان هستیم؛ کمترین وظیفه‌ ما این است که رهرو شهدا باشیم که بنا بر گفته مقام معظم رهبری امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی هم چنین خاطر نشان کرد: برای این که این میراث گرانبها را به نسل های بعد منتقل کنیم باید فرهنگ غنی و انسان ساز ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان نهادینه شود.

در ادامه جلسه زمان ایلکا، رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه، با تاکید بر وظیفه شهرداری در خصوص وظایف فرهنگی در این حوزه، اذعان داشت: وظیفه مجموعه شهرداری است که به نحو احسن و شایسته نسبت به پاسداشت خون شهدا اقدامات فرهنگی انجام دهد و ما در یاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در این امر خطیر از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم بود و در حد توان به جایگاه شامخ شهدا ادای دین خواهیم نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا