جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه

جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه به ریاست فرماندار فیروزکوه و با حضور رئیس دادگستری، معاون سیاسی فرمانداری، معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، اعضای ستاد بحران شهرستان و دیگر اعضا در فرمانداری برگزار شد.

محمد حیدری منش در جلسه ستاد بحران شهرستان ضمن تشکر از اقدامات دستگاه ها و سازمان های عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران، اظهار داشت: در بحث مدیریت بحران ، پیشگیری از بحران وآمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با تاکید بر صرفه جویی مردم در مصرف گاز گفت: تمهیدات لازم برای صرفه جویی و مدیریت انرژی در شهرستان اندیشیده شده است.

حیدری منش تصریح کرد: تمامی تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای کنترل مصرف گاز در واحدهای تولیدی پرمصرف و ادارات اندیشیده شده است، با این وجود از شهروندان می خواهیم در صرفه جویی مصرف انرژی اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد قطعی گاز خانگی نباشیم.

وی ادامه داد: با توجه به هشدارهای ستاد بحران استان در رابطه با ادامه بارندگی ها، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به رفع یخ زدگی سطح جاده ها و آمادگی کلیه خودروهای سنگین اقدام لازم را بعمل آورد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه نقش رسانه ها را در تمامی مسائل بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: رسانه ها که رسالت آگاهی رسانی به افکار عمومی را بر عهده دارند در زمان وقوع بحران ها به ویژه حوادث طبیعی نظیر سیل و برف و کولاک نقش اساسی در کاهش نگرانی ها، اضطراب ها و دمیدن روح آرامش و امید در جامعه دارند.

وی در پایان به ایجاد فضاهای اسکان اضطراری اشاره کرد و گفت: فضاهای اسکان اضطراری با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش و هلال احمر پیش بینی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا