جمهوری اسلامی کشوری با اقتدار دفاعی و برخوردار از قدرت بازدارندگی در برابر تمامی تهدیدات خارجی است

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: جمهوری اسلامی هم اکنون کشوری با اقتدار دفاعی و برخوردار از قدرت بازدارندگی در برابر تمامی تهدیدات خارجی شناخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ پاسدار محمد حیدری منش، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه، در جمع مردم روستای آتشان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی،‌ با وجود هم توطئه‌ها و فشارهای نظامی و شیطنت‌ها و فتنه‌انگیزی‌های داخلی،‌ دوران سیاه استبداد و استعمار پایان یافته و در ۴۳ سال گذشته ملت از استقلال و آزادی به معنای دقیق کلمه برخوردار بوده است.

وی در ادامه افزود: با انقلاب اسلامی خودباوری و هویت دینی و ملی جایگزین سرخوردگی و تحقیر ملی دوران سیاه پهلوی شد، ‌و اکنون ملت ایران حاکم بر سرنوشت خود در چارچوب نظام مردم‌سالاری دینی است؛ کشور عقب‌ نگه داشته با مردمی فقیر و تحت سلطه بیگانه قبل از انقلاب، با انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت به حرکت درآمده و در بسیاری از حوزه‌های راهبردی در ردیف پنج، شش کشور اول جهان قرار دارد. پیشرفت در حوزه‌های علوم و فنون جدید مانند هسته‌ای،‌ فضایی، ‌نانو، سلول‌های بنیادی و… حقاً و انصافاً شگفت‌انگیز است.

سرهنگ حیدری منش تاکید کرد: جمهوری اسلامی هم اکنون کشوری با اقتدار دفاعی و برخوردار از قدرت بازدارندگی در برابر تمامی تهدیدات خارجی شناخته می‌شود و از یک امنیت داخلی پایدار برخوردار است و این اقتدار عزت‌بخش به ملت است.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: در موضوع عدالت و توزیع خدمات و برخوردار شدن تمامی مردم از امکانات چون برق، آب، ‌گاز، تلفن، ‌بهداشت،‌ تحصیل و سواد، فقط مقایسه آمار و ارقام در هر یک از این موارد در دو مقطع قبل و بعد از انقلاب نشان می‌دهد که بعد از انقلاب چه تحول بزرگی در زندگی مردم رخ داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا