اسفندیار:

جنگ ۵۷۶ روزه دیروز خرمشهر امروز تبدیل به جنگ ۱۱ روزه غزه شده است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: جوانان اين سرزمين در فتح خرمشهر ثابت كردند كه دشمن تا دندان مسلح هم نمي تواند حريف ايمان و ايثار آنان گردد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اکبر اسفندیار، کارشناس مسائل سیاسی در خصوص ایمان و ایثار جوانان این سرزمین تصریح کرد: جوانان این سرزمین در فتح خرمشهر ثابت کردند که دشمن تا دندان مسلح هم نمی تواند حریف ایمان و ایثار آنان گردد؛ عملیات بیت المقدس جنگ اراده و ایمان رزمندگان اسلام در برابر قوای نظامی دنیای استکبار بوده است؛ عراق با شکست در خرمشهر ثبات سیاسی خود را در جهان از دست داده بود.

وی در ادامه افزود: محاسبات نظامی صدام در اشغال خرمشهر با توجه به نیروهای نظامی مستقر و تجهیزات نظامی درست بوده، اما روحیه مقاومت و جهادی ملت ایران تمامی محاسبات دشمن را به هم زده و آن ها را غافلگیر کرد.

اسفندیار همچنین اذعان داشت: فتح خرمشهر روز شکست سیاست های آمریکا در منطقه بود؛ مجامع بین المللی دیروز شاهد نابرابری جنگ ایران و عراق بودند و امروز شاهد تحریم های ظالمانه غرب در برابر ملت ایران هستند؛ مردم ایران در مکتب امام (ره) درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را آموختند که اراده خدا بر اراده شیطان پیروز می شود.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: امام در پیامی گفت اینجانب از دور دست و بازوی قدرتمند شما را که دست خداوند بالای آن است، می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم به این معناست که همه ی امور در دست خداوند است و خدا با شماست.

اسفندیار در ادامه بیان داشت: ارزش و ثمره فتح خرمشهر را امروز در سرزمین های اشغالی فلسطین مشاهده می کنیم؛ جنگ ۵۷۶ روزه دیروز خرمشهر امروز تبدیل به جنگ ۱۱ روزه غزه شده است؛ این دستاورد مهم مقاومت، امتداد راه شهیدان هشت سال دفاع مقدس دیروز و رشادت های شهدای مظلوم مدافع حرم امروز است و فتح خرمشهر امنیت خاورمیانه را تا نابودی اسرائیل تضمین کرده است؛ در جنگ ۱۱ روزه غزه، دنیای غرب می داند اگر نگاه چپ کند سیلی محکمی می خورد.

وی در پایان خطاب به دولت جدید خاطر نشان کرد: تقویت دانش بومی و توجه ویژه به جوانان تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است؛ قطعاً با اعتماد به جوانان این سرزمین فاتح دستاوردهای بیشماری خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا