سرگرد پاسدار حیدری منش:

جهاد پرستاران در درگیری با پاندمی کرونا و به خطر انداختن جان خود برای نجات انسان‌ها کار بزرگی است

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: مطابق حدیث شریف پیامبر گرامی اسلام کسی که یک روز و یک شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد، خداوند او را با ابراهیم خلیل علیه السلام محشور می کند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرگرد پاسدار محمد حیدری منش در جمع پرستاران شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه صبر، اخلاق نیک و شرح ویژگی بارز حضرت زینب (س) بوده است، تصریح کرد: نام گذاری این روز بزرگ به عنوان روز پرستار یک تقارب افتخار انگیز برای همه پرستاران است.

وی جهاد پرستاران در درگیری با پاندمی کرونا و به خطر انداختن جان خود برای نجات انسان‌ها کار بزرگی دانست و گفت: نام مدافعان سلامت به این ارزش اشاره دارد و مطابق حدیث شریف پیامبر گرامی اسلام کسی که یک روز و یک شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد، خداوند او را با ابراهیم خلیل علیه السلام محشور می کند.

فرمانده سپاه فیروزکوه صبر و ایستادگی پرستاران را اعجاز آمیز دانست و افزود: شما پرستاران ایران اسلامی در عرصه کرونا حماسه آفریدید در حالیکه در کشور های غربی پرستاران راه ترک شغل را برگزیدند.

وی تاکید کرد: نمی‌توان در توصیف گذشت پرستاران واژه ها را به کار گرفت اما می دانیم سهم پرستار و پزشکان در سلامت بیماران بیش از دارو است و درمان فقط دارو نیست و توجه پزشک و پرستار نقش اساسی را در درمان بیمار دارد.

سرگرد حیدری منش در پایان با آرزوی سلامتی و توفیق برای خانواده پرستاران به نقش آنان در این جهاد عظیم اشاره کرد و از زحمات کادر درمان شهرستان تجلیل نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا