فرماندار شهرستان فیروزکوه:

جهش تولید با اعتماد به بخش خصوصی محقق می‌شود

فرماندار فیروزکوه گفت: یکی از مولفه‌های لازم برای تحقق جهش تولید تقویت بخش خصوصی و اعتماد به کارآفرینان و فعالان این حوزه است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در حاشیه بازدید از شرکت الیک پارت تولید کننده لنت ترمز اتومبیل، گفت: نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب نشان از دغدغه های ایشان در خصوص تقویت بنیه اقتصاد ملی است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان کرد: در همین راستا با حمایت های همه جانبه از سرمایه گذاران و اعتماد به بخش خصوصی می توان ظرفیت تولید و صنعت را افزایش داد و در نتیجه میزان صادرات را نیز چشمگیر تر کرد.

وی با قدردانی از برنامه ریزی کوتاه مدت شرکت الیک پارت برای افزایش و بهبود کیفیت تولید و ایجاد اشتغال پایدار، اظهار کرد: این موضوع یکی دیگر از نمودهای عینی جهش تولید در شهرستان فیروزکوه است.

جمارانی با اشاره به اینکه تجربیات موجود در چنین واحدهای تولیدی از جمله الیک پارت باید مورد استفاده سایر صنایع قرار بگیرد، تصریح کرد: با اتکا به تجربیات سال های گذشته بهترین راهکار امروز برای توسعه و پیشرفت کشور و رونق بخشیدن به تولید، قرار دادن ظرفیت های اقتصادی در خدمت بخش خصوصی و تسهیل امور برای این حوزه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا