حجت الاسلام حیدری:

حب دنیا و دنیاطلبی، ریشه همه خطاها و گناهان انسان/مردم نجیب ایران هرچند گلایه مند باشند ولی اهل اغتشاش و آشوب نیستند و حساب اغتشاشگران از مردم جدا است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مسئولان محترم باید زمینه ای برای بیان اعتراضات و مطالبات به حق مردم فراهم کنند؛ دانشگاه ها و آموزش و پرورش، تریبون در اختیار جوانان بگذارند تا در یک فضای آرام و امن مطالبه گری کنند و مسئولان هم پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: حب دنیا و دنیاطلبی، ریشه همه خطاها گناهان انسان است؛ هرچقدر تعلقات انسان به دنیا کمتر باشد بندگی خدا راحت تر است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه در ادامه بیان داشت: اظهارات اخیر الهام علیف رئیس جمهور آذربایجان، نسبت به دالان زنگزور و مرزهای کشور، نشان می‌دهد که در سودای اشغال جنوب ارمنستان و قطع دروازه ورود ایران به اروپا هستند.

وی افزود: مقامات جمهوری آذربایجان بدانند ایران اسلامی اجازه تغییر مرزهای بین و به‌ خطر افتادن منافع ملّی را به هیچ کَس نخواهد داد.

حجت الاسلام حیدری اذعان داشت: انتخاب عبداللطیف جمال رشید، عضو اتحادیه میهنی کردستان _حزب متمایل به ایران و رقیب حزب دموکرات کردستان_ نشان از شکست بارزانی در معادلات سیاسی عراق است.

امام جمعه فیروزکوه عنوان کرد: انتخاب محمد شیاع السودانی به نخست وزیری برای ایران اسلامی گزینه مطلوبی است که امیدواریم این اتفاقات به نفع مردم عراق و جریان مقاومت در منطقه باشد.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: مردم نجیب ایران هرچند گلایه مند باشند ولی اهل اغتشاش و آشوب نیستند و حساب اغتشاشگران از مردم جدا است.

وی افزود: از قوه محترم قضائیه می‌خواهیم با آشوبگران که امنیت مردم را سلب کردند و به اموال عمومی آسیب زدند، قاطعانه برخورد شود.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه عنوان کرد: مسئولان محترم باید زمینه ای برای بیان اعتراضات و مطالبات به حق مردم فراهم کنند؛ دانشگاه ها و آموزش و پرورش، تریبون در اختیار جوانان بگذارند تا در یک فضای آرام و امن مطالبه گری کنند و مسئولان هم پاسخگو باشند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: تریبون نماز جمعه هم در خدمت مطالبه گری جوانان عدالتخواه و گروه های مردمی است تا از این ظرفیت مطالبه گری کنند.

وی تصریح کرد: امروز مردم از گرانی های افسار گسیخته گلایه مند هستند؛ دولت باید مسئله مبارزه با گرانی را اولویت خود قرار دهد.

حجت الاسلام حیدری اظهار داشت: یکی از وعده های رئیس جمهور محترم، راه اندازی گشت ارشاد مدیران بود؛ مردم مطالبه دارند که گشت ارشاد مدیران فاسد و تنبل راه بیافتد و با کسانی که در خدمت به مردم کوتاهی می‌کنند برخورد شود.

خطیب نماز جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مردم انتظار دارند مدیران دستگاه های اجرایی، افرادی جهادی، انقلابی و خادم مردم باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا