مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه:

حضور دانش آموزان در کلاس الزامی نیست

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: مدارس از روز ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۸:۳۰ باز شدند اما حضور دانش آموزان در کلاس ها الزامی نیست.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمدرضا بنار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، با اعلام این خبر که مدارس فیروزکوه آمادگی کامل برای استقبال از دانش آموز دارند، گفت: با صلاحدید مسئولین رده بالای کشور و کمیته مبارزه با ویروس کرونا، دستور العمل بازگشایی مدارس با حضور معلمان و کادر اجرایی مدارس ابلاغ گردید؛ مدارس از روز ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۸:۳۰ باز شدند اما حضور دانش آموزان در کلاس ها الزامی نیست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در ادامه افزود: این بازگشایی به منظور رفع اشکال دانش آموز انجام شده است و دانش آموزان می توانند برای برطرف کردن مشکلات درسی خود در مدارس حضور پیدا کنند.

بنار هم چنین تاکید کرد: با توجه به دستور بازگشایی مدارس، تاکیدات لازم در خصوص پیشگیری و رعایت کامل نکات بهداشتی به مدارس ابلاغ شده است و مدارس شهرستان آمادگی کامل برای استقبال از دانش آموزان دارند.

گفتنی است آقای صادق اسفندیار کارشناس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران به عنوان ناظر از سوی این اداره کل، از مدارس و آمادگی بهداشتی آنان بازدید بعمل آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا