فرماندار شهرستان فیروزکوه:

حضور و رأی مردم از اهمیت بالایی در تصمیم‌گیری ها برخوردار است

فرماندار فیروزکوه گفت: حضور و رأی و نظر مردم از اهمیت بالایی در تصمیم‌گیری ها و فرایند تصمیم‌سازی ها برخوردار بوده، به گونه‌ای که تشکیل نهاد مقدس شورا به عنوان مجموعه‌هایی توانمند و تأثیرگذار، باعث شد تا مردم بتوانند نقش و نظارت مستقیمی بر تعیین سرنوشت خود داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری شامگاه یکشنبه با حضور در صحن شورای اسلامی شهر فیروزکوه ضمن تبریک به مناسبت روز ملی شورا اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضور و رأی و نظر مردم از اهمیت بالایی در تصمیم‌گیری ها و فرایند تصمیم‌سازی ها برخوردار بوده، به گونه‌ای که تشکیل نهاد مقدس شورا به عنوان مجموعه‌هایی توانمند و تأثیرگذار، باعث شد تا مردم بتوانند نقش و نظارت مستقیمی بر تعیین سرنوشت خود داشته باشند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: شکل گیری نهاد شورا ریشه در آموزه‌های دینی ما و برگرفته از تعالیم الهی و توصیه مؤکد دین اسلام در جهت همفکری و مشورت در امور است و در واقع فرایند واگذاری امور به مردم و نقش آفرینی شهروندان در تعیین سرنوشت خویش است.

وی خاطر نشان کرد: خدمت بی منت به مردم شریف در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ است که باید اعضای این نهاد از لحظه لحظه آن در راستای عمل به وظایف قانونی خود استفاده کنند.

مهری تأکید کرد: با توجه به اینکه در سال پایانی فعالیت شوراهای اسلامی قرار داریم، انتظار می‌رود که اعضای شوراهای اسلامی با برنامه ریزی جدی بتوانند برخی از اقدامات و مصوبات خود را به سرانجام برسانند.

فرماندار فیروزکوه در پایان اذعان داشت: برخی از مصوبات و برنامه‌های تدوین شده در شوراهای اسلامی نیازمند استمرار در دوره‌های آتی است که امیدواریم با همراهی و انسجام بیشتر اعضای شوراها در دوره‌های آینده شاهد این اتفاق باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا