حجت الاسلام حیدری عنوان کرد؛

حضور و نقش آفرینی مردم در عرصه‌ها، رمز پیشرفت کشور و رسیدن به قلّه سعادت

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: در دیدار اخیر با مقام معظم رهبری، ایشان بر نقش آفرینی مردم در عرصه های مختلف تأکید داشتند؛ کشور متعلق به مردم است و هرجا مردم حضور فعال داشتند، موفقیت حاصل شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه امروز گفت: یکی از عوامل مهم تحکیم بنیان خانواده، و تربیت فرزندان صالح، توجه به لقمه حلال است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه عنوان کرد: لقمه حرام، فقط دزدی نیست، بلکه کارمندی که کم کاری میکند، مسئولی که کار مردم راه نمیاندازد یا کاسبی که گران فروشی میکند، شامل میشود؛ اثر مال حرام در نسل و فرزندان آشکار میشود، گاهی یک مال حرام، نسل و فرزندان انسان را خراب میکند؛ خیلی باید مواظب باشیم.

حجت الاسلام حیدری در ادامه در خطبه دوم اظهار داشت: مراسم اعتکاف با سه رکن روزه، وقوف شبانه روزی در مسجد و شب زنده داری، بهترین فرصت برای قرب الهی است؛ جوانان و دانش آموزان از فرصت اعتکاف استفاده کنند.

وی بیان داشت: در دیدار اخیر با مقام معظم رهبری، ایشان بر نقش آفرینی مردم در عرصه های مختلف تأکید داشتند؛ کشور متعلق به مردم است و هرجا مردم حضور فعال داشتند، موفقیت حاصل شد؛ الگوی کارآمد حکمرانی، سپردن کار به مردم است که تجربه دفاع مقدّس و خدمات اجتماعی از جمله آنهاست.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: مسئولین لازم است زمینه حضور و نقش آفرینی مردم را ایجاد کنند؛ بسیج مردمی باید تقویت شود و از نهادها و گروه های مردمی حمایت شود.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: رمز پیشرفت کشور و رسیدن به قلّه سعادت، حضور مردم و نقش آفرینی در عرصه های مختلف است.

وی اذعان داشت: در عمر ۴۵ ساله جمهوری اسلامی، افراد گوناگون با سلایق مختلف و عملکرد متفاوت، مسئولیت داشتند که عملکرد و کارنامه افراد قابل ارزیابی است و انتخاب با مردم است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه عنوان کرد: عملیات غرورآفرین همزمان سپاه پاسداران به مقرهای تروریستی داعش و موساد، نشان داد از نظر ما فرقی بین تروریست های داعش و موساد وجود ندارد.

حجت الاسلام حیدری افزود: پرتاپ موشک از جنوب خوزستان و فاصله حدود ۱۲۰۰ کیلومتری، پیام روشنی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی دارد که ایران اسلامی در صورت شرارت اسرائیل قادر است تلاویو را با خاک یکسان کند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: کشور پاکستان علقه عمیق تاریخی، فرهنگی و … با ایران دارد و قویا انتظار داریم پاکستان نسبت به تعهدات خویش در ممانعت از استقرار پایگاه های تروریستی در خاک کشورش پایبند باشد.

وی بیان داشت: اقدام سپاه پاسداران در انهدام پایگاه گروه تروریستی جیش العدل،‌ یک اقدام پیشگیرانه و برای جلوگیری از اقدام تروریستی این گروهک در خاک ایران بود؛ با توجه به محل استقرار گروه تروریستی جیش الظلم در ارتفاعات و فاصله زیاد از مناطق مسکونی، تلفاتی از مردم عادی پاکستان نداشت.

حجت الاسلام حیدری افزود: جمهوری اسلامی بارها به دولت پاکستان هشدار داده بود که در صورت تعلل، خودمان اقدام خواهیم کرد، بنابراین این عملیات سپاه، کاملاً مشروع بود.

امام جمعه فیروزکوه اذعان داشت: هشدار ما به کشورهای تروریست پرور این است که اگر خودشان، برخورد نکنند، برای دفاع از امنیت کشور و جان مردم، بساط تروریست ها را جمع خواهیم کرد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه با اشاره به سفر روز گذشته رئیس جمهور به شهرستان فیروزکوه، عنوان کرد: سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهور به شهرستان فیروزکوه، مصوبات خوبی داشت و امید است که با تلاش دولت مردمی، مشکلات مردم کاسته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا