ختم روزانه قرآن کریم بصورت غیرحضوری در شهرستان فیروزکوه

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فیروزکوه گفت: به همت کانون فرهنگی هنری صدیق مسجد امام حسین (ع) شهرستان فیروزکوه گروه قرآنی کنز العظیم، به صورت روزانه قرآن کریم را ختم می نمایند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، قاسم سراج مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فیروزکوه از ختم روزانه قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در توسعه فرهنگی، هدایت جامعه و گسترش قرآن خوانی و آموزه های دینی در جامعه و همچنین به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و انس بیشتر عموم مردم با قرآن کریم، ختم غیر حضوری قران کریم ویژه خواهران و برادران مومن و خدا جو توسط کانون فرهنگی و هنری صدیق مسجد امام حسین (ع) در سطح شهرستان اجرا می شود.

وی در ادامه در خصوص این طرح اذعان داشت: این طرح شامل سه بخش صفحه خوانی٬ حزب خوانی و جزء خوانی می باشد که علاقمندان می توانند جهت شرکت در این طرح بزرگ قرآنی به لینک گروه قرآنی کنزالعظیم مراجعه نمایند.

سراج همچنین خاطرنشان کرد: در این طرح، یاران قرآنی ضمن مراجعه به لینک های ویژه برادران و خواهران، شماره صفحه تلاوت قرآن را دریافت و روزانه قرآن کریم را تلاوت می کنند؛ بدین ترتیب روزانه با مشارکت قرآن دوستان چندین بار ختم دسته جمعی قرآن کریم انجام خواهد شد.

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فیروزکوه در پایان تاکید کرد: لازم به توضیح است گروه قرآنی کنز العظیم تا کنون بیش از ۵۰۰ نفر از علاقمندان قرآن را عضو نموده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا