رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه:

دانشجویان شهید فخری زاده ها را سرلوحه خود قرار دهند

بمناسبت ١۶ آذر و روز دانشجو غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه بصورت تماس تلفنی و تصویری به تعدادی از دانشجویان شاهد و ایثارگر تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، بمناسبت ١۶ آذر و روز دانشجو غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه بصورت تماس تلفنی و تصویری به تعدادی از دانشجویان شاهد و ایثارگر تبریک گفتند.

نیکدل با تبریک روز دانشجو، بیان داشت: ۱۶ آذر یکی از عزیزترین و زیباترین روزهایی است که یادآور خاطره شهدای دانشجویی است که با عشق خود به میهن اسلامی همواره به عنوان روشنگران جامعه نقش داشتند.

وی وظیفه دانشجویان را علم آموزی و رسیدن به مدارج بالا عنوان کرد و افزود: دانشجویان باید با تحصیل و رسیدن به مدارج بالا، برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر را وظیفه تمامی مسوولان دانست و ادامه داد: وظیفه تمامی مسوولان است که برای یادگاران ایثارگران و شهدا که برای حفظ امنیت کشور از جان خود مایه گذاشتند، سنگ تمام بگذارند و فرزندان شاهد و ایثارگر نیز شهدای عرصه علم همچون دانشمند شهید فخری زاده ها را سرلوحه علم اندوزی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا