صادقی:

درصدد احداث شهربازی تابستانی و زمستانی در فیروزکوه هستیم

شهردار فیروزکوه گفت: اسناد مناقصه شهربازی جدید را که بتواند هم زمستانی و هم تابستانی باشد، یعنی سوله داشته باشد و سرپوشیده باشد و هم بصورت سرباز استفاده کنیم را تهیه و تکمیل کردیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علیرضا صادقی، شهردار فیروزکوه در خصوص شهربازی این شهرستان که مطالبه چندین ساله مردم فیروزکوه است، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری و مطالبات به حق مردم شهر فیروزکوه و شهروندان عزیز ایجاد شهربازی است؛ زمین شهربازی مشخص است و کارهای اولیه در سال‌های قبل انجام شده است که متاسفانه به نتیجه نرسید، محاکم قضائیو دردسرهایی از این قبیل داشت که در نهایت قرارداد منقصی شد و آرای محاکم قضائی مشخص گردید و پرونده مختومه گشت.

وی در ادامه افزود: اکنون اسناد مناقصه شهربازی جدید را که بتواند هم زمستانی و هم تابستانی باشد، یعنی سوله داشته باشد و سرپوشیده باشد و هم بصورت سرباز استفاده کنیم را تهیه و تکمیل کردیم؛ دنبال سرمایه‌گذاری هستیم که اهلیت لازم را داشته باشد و پروژه را سریع به نتیجه برسانیم.

صادقی همچنین در خصوص بحث اوقات فراغت، بیان کرد: شهرداری‌ها در بحث اوقات فراغت چه در بحث برگزاری مراسم و چه در همراهی با دستگاه‌های دیگر و چه با بحث احداث پارک‌ها و فضاهای سبز نقش موثری دارند؛ امسال توانستیم در شهرک آل یاسین (محله دشت ناصر) دو پارک محله‌ای ایجاد کنیم.

شهردار فیروزکوه ادامه داد: کل پارک‌های شهر را چه از نظر مبلمان و چه از نظر عمرانی و نورپردازی و چه از نظر تجهیز وسایل بازسازی کردیم و این روند ادامه خواهد داشت و امیدواریم پارک‌های بیشتری در بحث اوقات فراغت مردم در سطح شهر ایجاد کنیم.

وی در خصوص پارک خلیج خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات به حق همه شهروندان و مسافرین که از این محور تردد می‌کنند بحث پارک خلیج فارس است؛ طراحی این پارک توسط مشاور ذی‌صلاح انجام شده و در حال تکمیل است و این طرح را به صورت جدی پیگیر هستیم که در ورودی شهر انجام شود.

صادقی اشاره داشت: در این مجموعه پارک بانوان، باغ گل‌ها، اسکان مسافرین، زمین ورزشی، جاده سلامت، پیست دوچرخه‌سواری و غیره در نظر گرفته شده است که در مجموعه ۲۰ هکتاری درصدد تحقق این پروژه‌ها هستیم که در راستای اوقات فراغت همشهریان و بهره‌مندی مسافرین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا