در خجسته شب چهل و سومین بهار انقلاب؛ بانگ “الله اکبر” در فیروزکوه طنین انداز شد

در شب ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ و همزمان با فرا رسیدن سالروز چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی، بانگ الله اکبر در خطه ولایی فیروزکوه طنین انداز شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همگام با سراسر ایران اسلامی در خجسته شب ۲۲ بهمن ۹۵ و همزمان با فرا رسیدن سالروز چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی، بانگ الله اکبر در خطه ولایی و شهید پرورفیروزکوه طنین انداز شد و مردم با رفتن به پشت بام ها در ساعت ۲۱ ندای تکبیر سر دادند.

این در حالی بود که شهرستان فیروزکوه طی شب ها و روزهای گذشته ایام بسیار سردی را تجربه می کرد، اما این موضوع ذره ای از اعتقادات آنان به نظام اسلامی نکاسته بود و با حضور پرشور بر پشت بام منازل، تجدید عهدی با رهبر فرزانه انقلاب، نائب بر حقش و خون شهدا بستند.
گفتنی است؛ همزمان مراسم نورافشانی و آتش بازی با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه در نقاط مختلف شهر انجام شد و فضای شهر حالتی درخشان، زیبا و خاطره انگیز به خود گرفت.
تا ساعاتی دیگر نیز مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان فیروزکوه بار دیگر با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تجدید عهدی با آرمان های انقلاب خواهند بست و همچون همیشه فریاد استکبارستیزی سرخواهند داد.

گفتنی است؛ راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰:۳۰ صبح فردا (جمعه) از مقابل آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع) به سمت مسجد امام حسین (ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا