در سفر یک روزه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به شهرستان فیروزکوه چه گذشت؟

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: به منظور بررسی مشکلات تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام در حوزه های عمرانی، بهداشتی و اقتصادی، از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت حضور در شهرستان و بازدید میدانی از پروژه‌ها با هدف تخصیص اعتبار دعوت بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری در خصوص سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به شهرستان فیروزکوه گفت: در جلسه هفته گذشته کمیته برنامه ریزی شهرستان پروژه‌های متعددی که نیازمند اعتبار بودند، احصا شد و در جهت پیش بینی اعتبار در دستور کار کمیته قرار گرفت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: در همین راستا با پیگیری های انجام شده به منظور بررسی مشکلات تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام در حوزه های عمرانی، بهداشتی و اقتصادی که از اهمیت خاصی برخوردار بودند، از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت حضور در شهرستان و بازدید میدانی از پروژه‌ها با هدف تخصیص اعتبار دعوت بعمل آمد.

وی ادامه داد: از آنجا که تکمیل فاز دوم شهرک صنعتی علیدره و تأمین زیرساخت‌های لازم این شهرک از جمله اقدامات مهمی در جهت توسعه شهرستان به شمار می رود و با تامین اعتبار شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از نزدیک بصورت میدانی از این منطقه بازدید کرد.

مهری خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم فیروزکوه ایجاد مرکز سی تی اسکن در بیمارستان امام خمینی(ره) است که به همین منظور ضمن بازدید از محل جانمایی شده ساختمان سی تی اسکن مقرر شد در سال جاری سازمان مدیریت نسبت به تخصیص اعتبار با توجه به اهمیت موضوع که با سلامت شهروندان در ارتباط است، اقدام کند.

فرماندار فیروزکوه در پایان تاکید کرد: پروژه سد نمرود و جابجایی روستای سله بن پروژه دیگری بود که در ادامه حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مقرر شد با توجه به اهمیت خاص پروژه و تسریع در تامین اعتبار، گزارشی با هدف تحقق اعتبار جهت ارائه به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تهیه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا