دستگاههای اجرایی شهرستان قرچک به یاری سیلزده‌های فیروزکوه شتافتند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: به منظور امدادرسانی به مناطق سیلزده فیروزکوه، دستگاههای اجرایی شهرستان قرچک با ادوات و دستگاه‌های راه‌سازی به منطقه مزداران این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد اظهار داشت: مسئولان شهرستان قرچک پس از رفع مشکلات ناشی از سیلاب اخیر در استان تهران و رفع شدن خطر طغیان رودخانه لات‌آجی که به دلیل حجم زیاد بارش نزولات جوی پرآب شده بود، امروز به منظقه سیلزده فیروزکوه اعزام شدند تا همراه با سایر نیروهای امدادی که از قبل در این شهرستان حضور دارند، به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی گفت: علاوه بر فرماندار، شهردار، بخشدار مرکزی و دهیاران همراه با نیروهای خدماتی دهیاری در فیروزکوه و روستای مزداران حضور دارند تا بخشی از این روستا که پاکسازی آن به این شهرستان سپرده شده، از گل و لای پاکسازی شود.

فاتحی‌نژاد تصریح کرد: علاوه بر حضور نیروهای امدادی، دو دستگاه مینی لودر(باب کت)، آب آشامیدنی، نان، آب میوه و سایر امکانات از سوی شهرداری قرچک به مناطق سیلزده شهرستان فیروزکوه ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی استاندار تهران و بلوک‌بندی روستای مزداران، نیروهای شهرستان قرچک اقدام به پاکسازی معابر و منازل از گل و لای می‌کنند و تا تکمیل شدن مأموریت در منطقه حضور خواهند داشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه گفت: شمار فوتی های حادثه دردناک وقوع سیل در این شهرستان به ۱۵ نفر رسید و در حال پی گیری برای پیدا کردن دو نفر مفقود در سیل هستیم.

محمد حیدری منش روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سیل ۴ روستای شهرستان فیروز کوه را درگیر کرد و روستای مزداران بیش از بقیه روستاها آسیب دیده است.

وی با اشاره به تخریب ۸۰ درصدی منازل در روستای مزداران، توضیح داد: تاسیسات زیر بنایی به شدت آسیب دیده و شاهد حجم بالای خرابی در گوشه و کنار این روستا هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا