دستگیری سارقان منازل در شهرستان فیروزکوه

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: بررسی صحنه های جرم توسط پلیس آگاهی شهرستان بلا فاصله پس از سرقت از منازل مردم شهرستان فیروزکوه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ حسن شاکری فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه، تصریح کرد: بررسی صحنه های جرم توسط پلیس آگاهی شهرستان بلا فاصله پس از سرقت از منازل مردم شهرستان فیروزکوه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفته که خوشبختانه با پیگیری هایی که از طرف پلیس آگاهی صورت گرفت، تعداد ۳ نفر از سارقین که عموما با استفاده از دیلم و دیلم زنی وارد منازل مردم می شدند و اقدام به سرقت طلا و جواهرات می کردند، دستگیر و برای آنها پرونده تشکیل شد و تحویل مراجع قضایی داده شده اند.

وی در ادامه افزود: سارقین به تمام سرقت هایی که در سطح شهر انجام دادند اعتراف کرده و اموال مسروقه نیز شناسایی شده است؛ تحقیقات پلیس برای سرقت های دیگری که در شهرستان ها و استان های دیگر با این شیوه انجام شده در دستور کار قرار دارد که انشالله از طریق رسانه ها خدمت عزیزان اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: از شهروندان عزیز خواهش می کنم که توصیه های پلیس را جدی بگیرند؛ عموما سارقین منازلی را انتخاب می کردند که نسبت به ایمن سازی منازل هیچ اقدامی صورت نگرفته بود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: کسانی که به این شیوه و شگرد مال خود را باختند به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند تا به شکایت آنها رسیدگی شود.

سرهنگ شاکری در پایان بیان داشت: از شهروندان عزیز خواهش میکنم اگر مورد مشکوکی در سطح شهر مشاهده می کنند حتما به مراکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نیروی انتظامی اطلاع دهند که انشالله ما شهری امن و عاری از هر گونه جرم در سطح شهرستان فیروزکوه داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا