دشمنان خارجی و مزدوران داخلی امنیت ایران را نشانه گرفته‌اند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها، با اقدامات خود، امنیت ایران را نشانه گرفته اند تا مردم را مقابل هم قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، ضمن محکومیت عملیات تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ، اظهار کرد: حادثه دلخراش تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام را که به شهادت و جراحت تعدادی از مردان، زنان و کودکان منجر شد، به ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنم؛ این جنایت بزرگ که توسط محور عبری، عربی طراحی و توسط داعش خبیث اجرا شد، نشان از عمق خباثت دشمنان ملت ایران و نقشه‌های شومی است که در سر می‌پرورانند، دارد.

وی بیان کرد: دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آن‌ها با اقدامات خود امنیت ایران را نشانه گرفته‌اند تا مردم را مقابل هم قرار دهند و از این مسیر به هدف شوم خود یعنی تجزیه ایران برسند؛ البته مردم شریف ایران، نسبت به مشکلات اقتصادی و برخی امور دیگر به حق گله‌مند هستند، ولی قطعا اهل خشونت و اغتشاش نیستند زیرا به خوبی می‌دانند ناامنی فقط به نفع دشمنان ایران و به ضرر مردم است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: در این برهه حساس، مهمترین چیز حفظ همبستگی ملی و پرهیز از هرگونه اختلاف و درگیری است؛ اگر کسی علاقه به وطن داشته باشد، کافی است تا متوجه نقشه دشمن شود و در زمین دشمن بازی نکند.

وی اشاره داشت: به عشق ایران عزیز، هوشیاری خود را حفظ کنیم و با وحدت و انسجام ملی، جلوی اجرایی شدن نقشه‌های پلید دشمنان را بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا