سردار ذوالقدر:

دشمن از تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی می ترسد/ در ۴۲ سال بیش از ۴۲ توطئه بزرگ و سنگین برای انقلاب برنامه ریزی شد

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: این اندیشه امثال شیخ زکی را تربیت می‌کند که می گوید ما میلیون ها جان داریم؛ کسانی که با ما امروز مبارزه میکنند تمام توان نظامی خود گذاشتند و در مقابل این اندیشه شکست خوردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه فیروزکوه با حضور سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، سرهنگ غلامعلی درویش متولی، فرمانده سابق سپاه فیروزکوه، سرگرد محمد حیدری منش، فرمانده سپاه فیروزکوه و اعضای شورای تامین این شهرستان در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، تصریح کرد: در این جلسه قرار است شخصیت بزرگواری را تکریم کنیم که چند سال مجاهدانه در قیروزکوه خدمت کرد و اهداف عالیه سپاه را در شهرستان محقق کرد.

وی در ادامه اذعان داشت: پاسدار هیچگاه بازنشستگی ندارد، پاسدار بر دوش خود رسالتی احساس می‌کند، پاسدار وظیفه پاسداشت از انقلاب اسلامی را برعهده دارد؛ طبق گفته امام (ره) اگر سپاه نبود انقلاب نبود؛ سپاه باید بر خورد ببالد که هم مولود انقلاب است و هم در دامان انقلاب پرورش یافت.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که ما قبل از انقلاب نیروی نظامی داشتیم، بیان داشت: ولی ما انقلاب مکتبی کردیم و این انقلاب نیاز به نیروی نظامی داشت؛ سپاه یک نیروی مکتبی است، رسالت حفاظت از انقلاب را بر دوش دارد، پس تا انقلاب هست سپاه هست؛ آن عنصری که می‌تواند از انقلاب پاسداری کند سپاه است؛ امید به سپاه است، همه نیروها در انقلاب تلاش می‌کنند اما حافظ این امقلاب سپاه است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه با تاکید بر این که سپاه در جنگ تحمیلی و بعد از آن در عرصه جنگ نرم پیش گام بوده است، اظهار داشت: در تمام عرصه‌ها سپاه حامی دولت بوده است لذا انقلاب مدیون سپاه است هر چند همگی مدیون انقلاب هستیم؛ تشکیلاتی که بیشترین خدمت را به انقلاب کرد سپاه است؛ انقلاب ما در گام اول تجربیات خوبی کسب کرد ولی به هدف نرسیده است، در گام دوم انقلاب وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

وی همچنین تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه است؛ انقلاب ما داعیه دار زمینه سازی فرج امام زمان (عج) است؛ برای رسیدن به این هدف عالیه باید این مسیر راطی کنیم؛ وظیفه سنگینی که بر دوش تک تک ماست تشکیل جامعه اسلامی است، در بعد فرهنگی باید تلاش بیشتری کرد؛ جامعه سازی بر عهده ماست و در این عرصه باید بیشتر تلاش کرد.

در ادامه این مراسم سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران، تصریح کرد: طبق گفته امام مردم ما از مردم دوران پیامبر اسلام در دوران حجاز بهتر هستند؛ خدا می داند بیش از ۴۲ سال است این انقلاب در مقابل جمیع دشمنی هایی که در حق امیرالمومنین و رسول خدا تا امام رضا(ع) بود، مقابله کند؛ این مقاومت برای حفاظت و صدور انقلاب بود، ما در جنگ انقلاب را صادر کردیم و شاید آن زمان متوجه این امر نبودیم.

وی همچنین اشاره داشت: در ۴۲ سال بیش از ۴۲ توطئه بزرگ و سنگین برای انقلاب برنامه ریزی شد؛ در دنیا هیچ ملت و حکومتی نیست که یکی از این توطئه‌ها را تحمل کند؛ سر ناوگان های امریکایی به سمت هر کشوری می‌رفت نظام سیاسی آن کشور بهم می‌ریخت و امروز اضمحلال امریکا را شاهد هستیم و به شکست در مقابل جمهوری اسلامی و‌ تفکر انقلاب اسلامی اذعان دارند.

سردار ذوالقدر بیان داشت: امروز از امریکای جنوبی تا آفریقا بگردید ممکن است از شما بعنوان کمک استمداد بخواهند و این استمداد از تفکر و اندیشه بسیج است؛ دو روستا در سوریه با تفکر و اندیشه درست مقاومت کردند، این اندیشه را امام با تاسیس بسیج بنیان نهاد؛ این اندیشه جاوید و ماندگار است.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران اذعان کرد: در جنگ شنیدم نیروهای عراقی در پشت بی سیم می‌گفتند کسانی که سربند دارند آمدند، هر چه می‌کشیم باز هم هستند؛ نگفتند کسانی با سلاح‌های پیشرفته آمدند، این سربندها ده ریال قیمت داشت ولی نوشته‌های روی آن موتور محرک نیروهای ما بود؛ این اندیشه امثال شیخ زکی را تربیت می‌کند که می گوید ما میلیون ها جان داریم؛ کسانی که با ما امروز مبارزه میکنند تمام توان نظامی خود گذاشتند و در مقابل این اندیشه شکست خوردند.

سردار ذوالقدر با اشاره به جنگ اقتصادی دنیا علیه ایران، خاطر نشان کرد: آخرین حربه دشمن تحریم اقتصادی است، امام فرمود ما را از تحریم نترسانید، ما فرزند رمضانیم؛ شهدای ما قرآن ناطق هستند، حضرت آقا از شهید حججی به نام حجت نام برد؛ شهید حججی در دوران تهاجم فرهنگی تربیت یافت.

وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد: دنیا برای انتخابات سال ۱۴۰۰ تلاش فراوانی کرد، والله دشمن از مسجد، نماز جماعت، وحدت، همدلی و از اندیشه ما میترسد؛ جمهوری اسلامی هر آنچه برای دفاع نظامی نیاز دارد در اختیار دارد که همه این تجهیزات بومی است؛ در هر حوزه‌ای جنگ باشد سپاه آماده است؛ امروز یک وظیفه سپاه در مقابله با کرونا است، دومین وظیفه ما محرومیت زدایی است؛ ما وظایف امنیتی هم داریم ولی اولویت های دیگر نیز پیگیری می‌شود.

گفتنی است در این مراسم سرگرد پاسدار محمد حیدری منش طی حکمی از سوی سردار سرتیپ دوم پاسدار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به عنوان فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه منصوب شد پیش از این جانشین فرماندهی سپاه فیروزکوه را برعهده داشت.

همچنین سرهنگ دوم پاسدار درویش متولی فرمانده سابق سپاه ناحیه فیروزکوه به ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا