رسولی نژاد:

دماوند و فیروزکوه از لحاظ نصب دکل‌های تلفن همراه در استان تهران رکوردار هستند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: دماوند و فیروزکوه از لحاظ نصب دکل‌های تلفن همراه در طول دو سال گذشته در استان تهران رکوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در بین خبرنگاران اظهار کرد: طبق توافقی بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت ارتباطات انجام شده، نقاطی برای نصب دکل‌های جدید تلفن همراه در آزادراه پردیس در نظر گرفته شده و مشکلات نقاط کور این محور تا پایان سال برطرف می‌شود.

وی همچنین افزود: همچنین طبق وعده وزارت ارتباط نقاط کور آنتن‌دهی محور آبسرد – کیلان – ایوانکی در محدوده‌های پیچ آجان، تنگه و بولان و روستاهای زره‌در، وردانه و دوآب تا پایان سال برطرف خواهد شد.

رسولی نژاد خاطرنشان کرد: برای تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در روستای آیینه‌ورزان، زمین مورد نیاز توسط منابع طبیعی جهت نصب دکل واگذار شد و مشکل این روستا نیز به زودی رفع خواهد شد.

وی اشاره داشت: مشکل آنتن‌دهی در برخی محدوده روستاهای جابان، اوچونک و زان رفع خواهد شد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دماوند و فیروزکوه از لحاظ نصب دکل‌های تلفن همراه در طول دو سال گذشته در استان تهران رکوردار هستند، اذعان داشت: تمام تلاش بر این است که تا نیمه اول سال ۱۴۰۲ دیگر هیچ نقطه کور آنتن‌دهی در دماوند وجود نداشته باشد و تمام مشکلات این حوزه رفع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا