سرگرد پاسدار حیدری منش:

دهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در فیروزکوه

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه گفت: در دهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه ایام فاطمیه، خیرین، بسیجیان و مدافعان امنیت در این شهرستان اقدام به تهیه و توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرگرد پاسدار محمد حیدری منش، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در این خصوص تصریح کرد: در دهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه ایام فاطمیه، خیرین، بسیجیان و مدافعان امنیت در این شهرستان اقدام به تهیه و توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی کردند.

وی گفت: این بسته های کمک مومنانه از ظرفیت مجمع خیرین بسیج، کمک و حمایت سپاه حضرت سیدالشهدا تهران تهیه شده و هدف اصلی ایم است که انشاالله به دست اغشار آسیب پذیر جامعه و کسانی که به لحاظ معیشتی در این ایام مشکلاتی دارند برسد.

سرگرد پاسدار حیدری منش افزود: این افراد توسط حوزه های مقاومت بسیج شناسایی شدند و در بانک اطلاعاتی حوزه مقاومت بسیج قرار دارند.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه بیان کرد: این بسته‌ها شامل اقلام برنج؛ روغن؛ رب گوجه فرنگی؛ نمک؛ مرغ، ماسک، ماکارانی و حبوبات است که ارزش تقریبی هر بسته حدودا ۸۰۰ هزار تومان می باشد که با حفظ کرامت انسانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا