سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه:

دهیاران در جهت ورود مسافران محدودیت های ویژه ای را اعمال کنند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه، ضمن تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: از همشهریان عزیز خواستاریم در این عید سعید از تجمعات و دورهمی های خویشاوندی پرهیز کنند و مراقب خود و سالمندان باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، دکتر مهدی رجب ترقی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه، ضمن تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: از همشهریان عزیز خواستاریم در این عید سعید از تجمعات و دورهمی های خویشاوندی پرهیز کنند و مراقب خود و سالمندان باشند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در ادامه عنوان کرد: با توجه به ایام تعطیلات و تردد مسافران در محورهای شهرستان، رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی الزامی است؛ همشهریان عزیز بدون ماسک در شهر تردد نداشته باشند.

رجب ترقی تاکید کرد: همچنین از شوراهای اسلامی و دهیاران تمامی روستاهای شهرستان به ویژه بخش دوبلوک و بالاخص منطقه ارجمند و لزور تقاضا داریم تا جهت ورود مسافران محدودیت های ویژه ای را اعمال کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین اهالی محترم بخش مرکزی،حبله رود و پشتکوه از اجاره دادن ویلا و باغ های خود به مسافرین اکیدا خود داری کرده و در صورت مشاهده این گونه موارد شورای روستای خود را مطلع فرمائید.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در اشاره به وضعیت قرمز شهرستان، گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی موجب ورود شهرستان به حالت هشدار خواهد شد و شاهد موج جدید بیماری در شهرستان و سیر صعودی این بیماری خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا